Basic Εμπορική Διαχείριση

 

Η B.S.T Systems ως Συνεργάτης και Μεταπωλητής της MEGASOFT επεκτείνει τις δραστηριότητες της , στις Εφρμογές Μηχανογράφησης .Εμπορικών - Λογιστικών Εφαρμογών, Εφαρμογών Εστίασης, Λιανικής - Χονδρικής, Retail

  
  Basic Εμπορική Διαχείριση


Η βασική εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης, ιδανική για τους επαγγελματίες που αναζητούν την πλέον αξιόπιστη και παράλληλα προσιτή λύση για τη μηχανογράφηση της επιχείρησής τους. Η εφαρμογή διατηρεί την ευελιξία, την ευχρηστία και την εργονομία, όπως και τις πιο σημαντικές δυνατότητες της Οικογένειας Εφαρμογών PRISMA Win®


Χαρακτηριστικά 

Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών

  • Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Πελατών / Προμηθευτών
  • Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες / Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
  • Ετικετογράφος 
  • Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
  • Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση Αποθήκης

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία ειδών
  • Αναζητήσεις ειδών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Διαχείριση εικόνας
  • Εκτύπωση τιμοκαταλόγων
  • Διαχείριση απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών


Διαχείριση Πωλήσεων

  • Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό και τα ρέστα
  • Διαχείριση εισπράξεων - πληρωμών
  • Αποφορολόγηση ανά τύπο παραστατικού
  • Δυνατότητες σύνδεσης με Ταμειακά Συστήματα 
  • Αυτόματη αλλαγή γραμμής είδους (Barcode)
  • Προαιρετική επιλογή πελάτη
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση (e-invoicing)


Διαχείριση Αγορών


Διαχείριση Πωλητών


Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά


Εργαλεία Εφαρμογής

  • PRISMA Win® Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
  • Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, WORD, ACCESS και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
    Επιπλέον, τα  PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI.
  • Υπηρεσία online support 
    με επισκέψεις στο PC του πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).
 
PRISMA Win Live Viewer
Η SaaS εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα, με τη χρήση φορητών συσκευών τύπου smartphones και tablets, σε πραγματικό χρόνο, αναζήτησης και προβολής πληροφοριών στο χειριστή που βρίσκεται εκτός επιχείρησης, σχετικά με τους Πελάτες και την Αποθήκη. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0.3 και πάνω.
 

 Η εφαρμογή PRISMA Win Basic έχει δυνατότητα σύνδεσης με POS εφαρμογές, καθώς και επέκτασης με τα εξής επιπλέον module:

Αποτελεσματική Υποστήριξη

 Στη GSystems δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο after sales support κι έτσι, παρέχουμε στους πελάτες και στους συνεργάτες μας υπηρεσίες άμεσης υποστήριξης, καθώς και συμβουλευτικές υπηρεσίες που θα τους βοηθήσουν αξιοποιώντας στο έπακρο όλα τα εργαλεία και τις καινοτόμες διαχειρίσεις της εφαρμογής τους να αναπτυχθούν, προλαμβάνοντας τις επιχειρησιακές τους ανάγκες και μειώνοντας τα κόστη τους.

Συνεχής Εκπαίδευση Το τμήμα Υποστήριξης στελεχώνεται από έμπειρους συνεργάτες, που έχουν λύση για κάθε σας απορία και εξασφαλίζουν την απρόσκοπτη λειτουργία της εφαρμογής σας και σας καθοδηγούν στο να βελτιώνετε συνεχώς τις επιχειρησιακές σας διαδικασίες. Τα στελέχη του τμήματος παρακολουθούν πολύ τακτικά ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά σεμινάρια πάνω στις εφαρμογές και στις εξελίξεις τους, ώστε να είναι πάντα σε θέση να εξυπηρετήσουν κάθε πελάτη και κάθε απαίτηση. Η εκπαίδευση, όμως, δε σταματά στους δικούς μας συνεργάτες, αλλά επεκτείνεται και στους ίδιους τους πελάτες μας οι οποίοι θέλουμε να είναι σε θέση και να έχουν όλες τις απαιτούμενες γνώσεις, ώστε να αξιοποιούν και να απολαμβάνουν όλες τις δυνατότητες που τους προσφέρουν οι εφαρμογές τους.

Online Support Η τεχνολογία στην υπηρεσία της αποτελεσματικής Υποστήριξης. Εκτός από τις συμβατικές μεθόδους υποστήριξης, όπως είναι η τηλεφωνική υποστήριξη ή μια επίσκεψη στο χώρο του πελάτη, με τη βοήθεια των σύγχρονων τεχνολογικών μέσων που διαθέτουμε, μπορούμε να παρέχουμε υπηρεσίες ηλεκτρονικής και απομακρυσμένης υποστήριξης, αλλά και εκπαίδευσης στους πελάτες μας, ελαχιστοποιώντας το κόστος, αλλά και το χρόνο απόκρισης στις απαιτήσεις τους.

Συνεχές feedback Είμαστε σε συνεχή επικοινωνία με τους πελάτες μας, για να διασφαλίζουμε ανά πάσα στιγμή την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των εφαρμογών τους, να τους ενημερώσουμε για τις νέες αναβαθμίσεις και για ό,τι νέο προστίθεται στις εφαρμογές τους, διατηρώντας, παράλληλα, συχνό feedback για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Η γνώμη των πελατών μας για εμάς, μας βοηθάει να εξελιχθούμε και να γίνουμε ακόμα καλύτεροι!

Maximum Εμπορική Διαχείρισηmax


Ο πιο αξιόπιστος συνεργάτης κάθε επαγγελματία που δραστηριοποιείται στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά. Είναι αναπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής που εξασφαλίζει ταχύτητα, ευχρηστία και ασφάλεια δεδομένων στις επιχειρήσεις, διευρύνοντας τους ορίζοντές τους και προσδίδοντάς τους μια νέα προοπτική και δυναμική. Αποτελεί την απόλυτη value for money λύση μηχανογράφησης, αφού προσφέρει μία εξαιρετική σχέση κόστους - απόδοσης, συμβαδίζοντας με τις απαιτήσεις της αγοράς για προσιτές τιμές με τις μέγιστες δυνατότητες.

 

Χαρακτηριστικά

Διαχείριση Πελατών / Προμηθευτών

  • Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από τη Γ.Γ.Π.Σ.
  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία 
  • Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες / Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
  • Στατιστικές Πληροφορίες 
  • Ετικετογράφος 
  • Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή 
  • Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
  • Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

Διαχείριση Αποθήκης

  • Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
  • Στατιστικές Πληροφορίες 
  • Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
  • Διαχείριση Χαρακτηριστικών 
  • Διαχείριση Εικόνας
  • Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
  • Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
  • Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή 
  • Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
  • Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
  • Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
  • Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής

Διαχείριση Αξιογράφων
H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).

  • Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
  • Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.

Διαχείριση Πωλήσεων
Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.

  • Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
  • Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
  • Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
  • Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
  • Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
  • Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.

Διαχείριση Αγορών

Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.

  • Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)
  • Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.

Διαχείριση Παραγγελιών Πελατών / Προμηθευτών
Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!

  • Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.
  • Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.

Διαχείριση Πωλητών
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.

  • Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
  • Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
  • Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).

Εικόνα Επιχείρησης – Στατιστικά
Συγκρίσεις περιόδων για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων για την εικόνα της επιχείρησης και την πορεία της στο χρόνο που δίνουν τη δυνατότητα για την έγκαιρη λήψη των απαραίτητων μέτρων για την εξέλιξη και την κερδοφορία της!

Διαχείριση Απεριόριστων Υποκαταστημάτων
Η εφαρμογή διαχειρίζεται ταυτόχρονα απεριόριστες εταιρείες, χρήσεις και αποθηκευτικούς χώρους, δίνοντας, έτσι, τη δυνατότητα προβολής και σύγκρισης στατιστικών στοιχείων.

Εργαλεία Εφαρμογής

  • Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
  • Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
  • PRISMA Win® Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
  • Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
    Επιπλέον, τα  PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI.
  • Υπηρεσία online support
    με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).

 

PRISMA Win Live Viewer
Η SaaS εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα, με τη χρήση φορητών συσκευών τύπου smartphones και tablets, σε πραγματικό χρόνο, αναζήτησης και προβολής πληροφοριών στο χειριστή που βρίσκεται εκτός επιχείρησης, σχετικά με τους Πελάτες και την Αποθήκη. Η διαχείριση είναι συμβατή με συσκευές με λειτουργικό Android 4.0.3 και πάνω.

 

Επίσημος Συνεργάτης

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΑΣ

ΕΡΓΑ ΜΑΣ

Επισκευθείτε μας στο FACEBOOK
ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ

Η Εταιρία

Η Bexis Security & Tecnology Systems  είναι αναπτυσσόμενη εταιρία στο χώρο των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας & τεχνολογιών . Ο σκοπός μας είναι η προσφορά νέων τεχνολογιών στον τομέα των συστημάτων ασφαλείας  και η επιλογή των καταλληλότερων και ασφαλέστερων λύσεων για τις ανάγκες κάθε πελάτη μας ξεχωριστά.

Επικοινωνία

GSystems - Security Systems

Συστήματα Ασφαλείας & Τεχνολογιών

Διεύθυνση: Ιωαννίνων 87, 104 44 Αθήνα 

Τηλέφωνο: 210.51.52.657

Φαξ: 210.51.52.657

Κινητό : 6948.250.253 - 6949.613.630

Emailinfo@bstsystems.gr

Που θα μας βρείτε

© 2020 BST Systems - Συστήματα Ασφαλείας & Τεχνολογίας
Σύνδεση Μελών